 |
| Статистика
 | |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
 | |  |
|
Всього матеріалів в каталозі: 14 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Самостійна робота на уроках української мови та літератури має велике навчальне й виховне значення. Вона може дати бажані наслідки лише тоді, копи вчитель застосовує її у певній системі та послідовності; правильно керує нею; працює в тісному контакті з учителями інших предметів, особливо гуманітарного циклу.
|
Використання інформаційних технологій на уроках української мови та літератури може відбуватися різними способами, це залежить від низки факторів, найважливішими з яких вважаємо такі: потреби конкретного уроку, рівня володіння різними програмами та наявністю сертифікованих програм у системі середньої загальної освіти. Серед зазначених технологій вирізняють такі їх види:
|
Стрімкі темпи інформатизації суспільства і розвитку Інтернет-технологій актуалізують проблему формування інформаційної компетентності підростаючого покоління, яка сьогодні виступає одним з потужних чинників успішності навчальної, професійної, суспільної та інших видів діяльності молодої людини. У формуванні зазначеної компетентності провідна роль належить системі загальної освіти, призначенням якої є підготовка молоді до життя і діяльності в сучасному суспільстві. Тому епіграфом до мого виступу я вибрала такі слова: «Освіті необхідно формувати компетентну особистість, що легко вписуватиметься в інформаційне суспільство XXІ століття».
|
| |
 | |  |
|
|