Контрольна робота по темі “Дієслово”
7 клас
- Позначте речення, у якому вжито дієслово у формі інфінітива.
А) Треба сумлінно виконувати свої обов¢язки.
Б) Вони збережуть ваші речі.
В) Характер людини формується під впливом її оточення.
- Позначте рядок, у якому всі дієслова вжито в особових формах.
А) забудеш, розсіються, цвісти;
Б) співати, понесуть, збираємо;
В) засвоїте, катаємось, жартують.
- Позначте рядок, у якому всі дієслова мають недоконаний вид.
А) виправляти, скасувати, доглядати;
Б) відповідати, призначати, одержати;
В) дозволяти, дивитися, розпочинати.
- Позначте рядок, у якому всі дієслова мають доконаний вид.
А) використати, змалювати, напружуватись;
Б) розігнати, подумати, обганяти;
В) перевірити, пройти, купити.
- Позначте рядок, у якому вжито всі дієслова в майбутньому часі першої особи множини.
А) запрошуватимемо, візьмете, зруйнуємо;
Б) наспіваєте, розхитуємо, вирішимо;
В) звикатимемо, малюватимемо, увімкнемо.
- Позначте рядок дієслів, кожне з яких пишеться з не разом
А) (не)хтувати, (не)зважай, (не)добачає;
Б) (не)вгавати, (не)навиджу, (не)дочув;
В) (не)вгамуються, (не)зчувся, (не)оцінили.
- Позначте речення, в якому вжито безособове дієслово.
А) Те літо не забулося..
Б) Чудово пахне трава.
В) Мені не вистачило терпіння.
- Вказати, до якого часу належать дієслова:
Читав, говорить, буде шити, везти, літає, мріятиме, думати, вирішила.
9. Визначити дієвідміну дієслів:
Сидіти, казати, бігти, знати, стояти, спати.
10. Визначити перехідність чи неперехідність дієслів:
Іти лісом, писати твір, вмиватися водою, принести води, не бачити батька,
говорити про події.
11. Доберіть до кожного дієслова співвідносне дієслово іншого виду. Утворіть
видові пари.
Витратити, вимостити, зносити, принести, зрадити, розгубитися.
12. Скласти твір-мініатюру опису природи, використовуючи безособові дієслова.
|