Меню сайту
Мої файли
Мої файли
Українська мова
Уроки української мови
Укр. література
Уроки української літератури
Свята
Виховні заходи
Презентації
Презентації
Категорії розділу
Мої файли [7]
Уроки української літератури [44]
Уроки української мови [27]
Презентації [36]
Виховні заходи [25]
Контрольны роботи з української літератури [17]
Контрольні роботи з української мови [18]
Наше опитування
На сайті вас цікавить
Всього відповідей: 115
Методичний портал

«Методичний портал»

Методичний портал

«Методичний портал»

Мапа сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Програма Я – дитина. Я – людина. Я – особистість
14.01.2014, 20:59


Пояснювальна записка

Реформування сучасної освіти зумовило створення нових виховних проектів. Сучасні діти України прагнуть бути освіченими, кваліфікованими, дисциплінованими, політично розвиненими та відданими Батьківщині. Тому завдання педагогів - виховати у майбутніх громадян України почуття обов'язку і поняття честі, уміння підкоритися товаришеві й наказати йому, бути ввічливим, суворим, добрим і стійким - залежно від умов життя. Мета виховання - сформувати веселу, бадьору, підтягнуту, здатну будувати й жити, і любити життя особистість.

Виховання гармонійно розвиненої особистості, гідного громадянина незалежної України є кінцевою метою роботи класного керівника за програмою « Я – дитина. Я – людина. Я – особистість».

Основні напрямки реалізації програми спрямовані на забезпечення умов для гармонійного розвитку школяра, реалізації та вдосконалення творчого та фізичного потенціалу особистості, формування її загальної культури, адаптації до життя в соціумі.

Метою програми є:

Формування духовно багатої, конкурентної творчої особистості  з гуманістичним світосприйняттям, вільного громадянина і патріота, здатної реалізувати свій багатий потенціал у подальшому житті.

Завдання програми:

·        Вивчення здібностей і нахилів учнів, широке їх залучення до різноманітних об’єднань за інтересами.

·        Створення умов реалізації потенційних можливостей особистості.

·        Формування бережливого і дбайливого ставлення учнів до власного здоров’я , як до найвищої цінності.

·        Пошук оптимальних шляхів спільної діяльності учнів, батьків, вчителів.

·        Виховання гармонійно розвиненої особистості.

Очікувані результати програми :

·        Виховати громадянина на засадах гуманності та високої  моралі.

·        Сформувати особистість з критичним мисленням та генеруванням нових ідей.

·        Розвиток контактності та комунікабельності учнів, вміння працювати в колективі.

·        Високий рівень самовиховання, самооцінки та самоконтролю школярів.

 

Зміст програми

 

1.     Проект «Дерево міцне корінням, а людина знаннями»

Мета проекту : підняття престижу знань, робота з обдарованими дітьми

Довготривалий

Шляхи реалізації:

·        Проведення конкурсів, брейн-рингів, круглих столів, науково-практичних конференцій, годин цікавих повідомлень.

·        Проведення предметних тижнів та місячників.

·        Оволодіння комп’ютерною технікою.

·        Створення консультаційного пункту для невстигаючих учнів.

·        Захист робіт МАН

         Очікувані результати : розвиток творчих здібностей; підвищення рівня самооцінки школярів, їх участь в роботі Малої академії наук; реалізація самостійно значущих ініціатив учнів (Додаток 1).

 

2.     Проект «Школа – мій дім»

Мета проекту: формування в учнів господарського ставлення до школи, активна участь класного колективу в житті школи.

Довготривалий

Шляхи реалізації:

·        Проведення акцій «Бережи книгу», «Посади сад», « Краща городня ділянка»

·        Участь у конкурсах «Краща класна кімната», «Озеленення  класу», «Квітник біля школи»

·        Участь у ремонті класної кімнати

          Очікувані результати: виховати в учнів дбайливість, господарність, самостійність, працелюбність.

 

3.     Проект «Здоров’я – найбільша цінність»

Мета проекту : сприяння підвищенню розуміння підлітками переваг здорового способу життя.

Довготривалий

Шляхи реалізації:

·        Проведення бесід, диспутів, лекторіїв, зустрічей з  медичними працівниками по пропаганді здорового способу життя.

·        Проведення анкетувань, інструктажів  по профілактиці шкідливих звичок серед підлітків.

·        Проведення спортивних та туристичних змагань

·        Випуск методичних бюлетенів, стіннівок.

·        Проведення тренінгів, участь у агітбригаді «Молодь за здоровий спосіб життя»

·        Робота за програмою « Майбутнє починається сьогодні»

      Очікувані результати: зміцнення фізичного і психічного здоров′я дітей, їх участь у спортивних та туристичних змаганнях, тренінгах та роботі агітбригад по пропаганді здорового способу життя (Додаток 2).

 

4.     Проект « Родина + школа = гармонійно розвинена особистість»

Мета проекту: забезпечення єдності шкільного та сімейного виховання

Довготривалий

Шляхи реалізації:

·        Проведення класних батьківських зборів, лекторіїв, днів відкритих дверей.

·        Створення консультаційного пункту для батьків.

·        Випуск методичних бюлетенів для батьків.

·        Проведення анкетування серед батьків.

·        Відвідування родин.

·        Проведення родинних свят.

          Очікувані результати: розширення світогляду та поглиблення педагогічної, психологічної та виховної компетенції батьків; співпраця дітей з батьками, батьків з учителями; участь батьків у житті класу, школи; проведення родинних свят (Додаток 3); 

 

5.     Проект «Я  в соціумі»

Мета проекту: формування конкурентної творчої особистості з гуманістичним світосприйняттям, спроможної до самовизначення, самореалізації, самовдосконалення.

Довготривалий

Шляхи реалізації:

·        Проведення анкетувань

·        Проведення бесід на правову тематику.

·        Визначення правил поведінки в навчальному закладі.

·         Участь в учнівському самоврядуванні

·        Профорієнтація учнів.

·        Спілкування «Ким бути і яким бути?»

·        Засвоєння норм християнської моралі.

       Очікувані результати: згуртування класного колективу шляхом спілкування в неформальній обстановці; володіння навичками ділової комунікації, толерантної поведінки, інформаційного обміну (Додаток 4); виховання на засадах християнської моралі.

 

6.     Проект « Таке цікаве шкільне життя»

Мета проекту : залучати учнів до активної участі в житті класу та школи.

Довготривалий

Шляхи реалізації:

·        Проведення анкетування

·        Участь в шкільних святах, конкурсах, змаганнях, виставках, ярмарках.

·        Участь в районних конкурсах

·        Участь в гуртках за інтересами.

        Очікувані результати: сформувати особистість на засадах активної участі в житті класу та школи; створення емоційно-позитивного настрою школярів з метою забезпечення їх культурного росту; проведення шкільних свят, конкурсів, змагань, виставок, ярмарків. (Додаток 5)

 

7.     Проект «Джерела духовності»

Мета проекту: виховання почуття патріотизму, громадянського обов’язку та відповідальності; формування національної свідомості.

Довготривалий

Шляхи реалізації:

·        Проведення бесід, годин спілкування про національні звичаї та традиції

·        Участь у традиційних шкільних народних святах, акціях.

·        Участь в екологічних конкурсах

·        Участь в роботі шкільного музею

          Очікувані результати: сформувати почуття патріотизму та громадянського обов′язку; підтримка традицій та звичаїв рідного села; поповнення експозиції шкільного музею; формування екологічної  культури; проведення народних свят (Додаток 6).

Література

1.     Бухлова Н.Тренінг про тренінг: формування самоосвітньої компетентності учнів – К.: Шкільний світ – 2009 – 128с

2.     Гарницкий С.Л. Алкоголь, табак, наркотики  и здоровье подростков – К: Здоровье, 1988 г – 67 с

3.     Гончаров В. Домашнє насильство: як захистити дитину / Гончаров В. Мурашкевич О. – К.: Шкільний світ – 2009 -120с

4.     Єремєєва В. Хлопчики та дівчатка: два різних світи / Єремєєва В. Хізман Т. – К.: «Редакція загально педагогічних газет» 2003 – 112с

5.     Кацинська Л.Л. Години спілкування : педагогічні технології та досвід – Рівне -2003 - 132с

6.     Наші улюблені свята в школі  - Випуск 1 – К: 1986 – 192с

7.     Оржеховська  В.М. Духовність – це здоров’я молодого покоління: навчально-методичний посібник / Оржеховська  В.М. Тарасова Г.В. -  Тернопіль, 2005 – 216 с

8.     Підліток: як йому допомогти / упорядник Т.Гончаренко – К.: «Редакція загально педагогічних газет» 2004 – 120с

9.     Психопрофілактика / упорядник Т. Гончаренко – К: 2003 – 112с

10.                       Рибальченко І. М. Вас призначено класним керівником – Х.: «Основа» - 2007 -192с

11.                       Сухомлинський В.О. Сто порад учителеві – К.: «Радянська школа» - 1988р -310с  

12.                       Федорченко Т.Є. Кроки до здоров’я / Федорченко Т.Є. Тарасова Т.В. – Тернопіль -2005р. – 148с

13.                       Школа класного керівника / упорядник М.Голубенко – К.: Шкільний світ 2005 – 128с

14.                       Ягодинський В.М. Учням про шкідливість нікотину і алкоголю – К : 1986 – 55с. 

15.                       Журнал «Все для вчителя»

16.                       Журнал «Позакласний час»

 

  

Категорія: Мої файли | Додав: ser0709
Переглядів: 1063 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Сертифікат
Контрольні роботи
Контрольні роботи з української мови
Контрольні роботи
Контрольні роботи з української літератури
Афоризми
Цей день в історії
Пошук
Свята та події
Календар України Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.
Пиши українською
Учительська світлиця